مركز آموزش هاي غير حضوري:

گزارش جلسه توجيهي 11 مهر ماه

شناسه خبر : 49481

1396/07/23

تعداد بازدید : 309

گزارش جلسه توجيهي 11 مهر ماه
جلسه توجیهی ریاست محترم مرکز آموزشهای غیر حضوری در تاریخ 11/07/96 راس ساعت 13 برگزار شد. درابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام ا...مجید و عرض خیر مقدم به طلاب جدید الورود نکاتی به شرح زیر مطرح گردیده و به اطلاع طلاب شرکت کننده رسید:

 

1-طلاب غیرحضوری و طلاب نیمه حضوری که وارد مرکز آموزشهای غیرحضوری شده اند،موارد آموزشی،پژوهشی و فرهنگی خود را باید از طریق این مرکز پیگیری کنند و دیگر ارتباطی با مدارس خود نخواهند داشت.
2-سامانه مرکز آموزشهای غیر حضوری به آدرس vu.whc.irبه طلاب محترم معرفی گردیده و بصورت آنلاین نحوه ورود به سامانه و بخش های مختلف سامانه (اخبار-اطلاعیه ها و ...)آموزش داده شد.
3-نرم افزار دستیار طلبه،چگونگی دسترسی ،نصب وبروز رسانی این نرم افزار طی جلسه معرفی گردید و توضیحات کافی در رابطه با نحوه استفاده از این نرم افزار به طلاب محترم ارائه شد.

4-به کلیه طلاب محترم توصیه شد امکانات مورد نیاز جهت تحصیل در مرکز آموزشهای غیر حضوری و به صورت مجازی اعم از(کامپیوتریا لپ تاپ،وب کم،میکروفون و اینترنت با سرعت مناسب)را فراهم آورند تا در طی تحصیل دچار مشکل نشوند.
5-نحوه ورود به صفحه خانگی وچگونگی استفاده از امکانات موجود در صفحه خانگی ، دروس ، انجمن ها و ... به صورت آنلاین به طلاب محترم آموزش داده شد.
6-طی این جلسه تاکید شد که انجمن ها ،کانال ارتباطی طلاب با مرکز آموزشهای غیرحضوری می باشند.لذا لازم است طلاب محترم سوالات و درخواست های خود را از این طریق کارشناسان مربوطه مطالبه کنند.
7-از طلاب محترم درخواست شد که از برقراری تماس های مکرر با مرکز خودداری نموده و از طریق انجمن ها جهت دریافت راهنمایی های لازم و انجام پرسش و پاسخ با واحد های مرکز استفاده نمایند.
8-طلاب مکاتبه ای دقت داشته باشند حتما در کلاس های رفع اشکال شرکت نمایند.
9-جدول دروس در بخش اطلاعیه های سامانه مرکزآموزشهای غیرحضوری به صورت آنلاین به طلاب محترم معرفی شد و جزئیات لازم مربوط به درس(کد درس،عنوان درس،محدوده درس ، اسکورم درس و کلاس رفع اشکال درس) نمایش و توضیح داده شد.
10-اسکورم های یک درس به عنوان نمونه به صورت آنلاین به طلاب محترم نمایش داده شد و توضیحات لازم اعم از تعداد جلسات درس،نمره فعالیت دروس، آزمون ها و مجوز ورود به امتحان ارائه گردید.
11-تاکید شد که جهت دریافت مجوز ورود به امتحان ، حتما باید 70درصد از اسکورم های یک درس گذرانده شود و جهت دریافت نمره فعالیت باید بقیه اسکورم ها گذرانده شود.به 70درصد اسکورم های درس نمره فعالیتی تعلق نگرفته و فقط صرف دریافت مجوز می باشد.
12-درصورت انتخاب دروس با کد مجازی،اسکورم های درس برای طلاب محترم قابل رویت خواهد بود.
13-ثبت نمرات و ثبت غیبت های موجه درحال انجام است و جای نگرانی نمی باشد،در صورت اتمام فرآیند ثبت نمرات ،پیام مربوطه به اطلاع طلاب خواهد رسید و لازم است طلاب محترم پس از مشاهده پیام اتمام ثبت نمرات اعتراضات خود را در انجمن ها مطرح نمایند.
14-زمان انتخاب واحد تمدید خواهد شد و به اطلاع طلاب محترم از طریق سامانه مرکز آموزشهای غیرحضوری خواهد رسید و پیامکی به طلاب محترم ارسال نخواهد شد.
15-جدول کلاسهای رفع اشکال روی سامانه آموزش مجازی به صورت آنلاین به طلاب محترم نمایش داده شد و تاکیدات لازم جهت شرکت در کلاس صورت گرفت.
16-از طلاب محترم درخواست شد انتخاب موضوع و ارسال تحقیق را در زمانبندی مناسب طبق زمانبندی اعلام شده در سامانه ارائه دهند.
17-استفاده از تقویم تحصیلی جهت پیشبرد منظم امور تحصیلی تاکید شد وتوضیحات لازم بصورت آنلاین در سامانه آموزش مجازی نمایش داده شد.
18-طلاب محترم دقت داشته باشند که مهمانی یک ترم قابل تمدید نیست.
19-دلیل تاخیر در ثبت نمرات ،عدم ارسال به موقع برگه های امتحانی از طرف مدارس بوده است و به طبع پروسه تصحیح طولانی تر شده و نمرات نیز دیرتر ثبت خواهند شد.
20-طلاب محترم جهت درخواست میهمانی،انتخاب واحد،حذف و اضافه و... طبق زمانبندی معین شده به سامانه مراجعه نمایند.
21-بارگذاری دروس به مرور در حال بارگذاری است و بزودی تکمیل خواهد شد.
22-تاکید شد در انتخاب مرکز آزمون دقت لازم از طرف طلاب محترم صورت گرفته و اقدامات لازم به موقع صورت گیرد،در صورت عدم انتخاب آزمون،نتیجه امتحان ثبت نخواهد شد و طلبه موظف به گذراندن مجدد درس می باشد و مرکز آموزش های غیر حضوری مسئولیتی در قبال طلبه نخواهد داشت.
23-درخواست ها ، سوالات و پیشنهادات  طلاب بررسی و پاسخ داده شد.

 

جهت مشاهده آنلاين جلسه ضبط شده، به صفحه خانگي سامانه آموزش مجازي، دروس من-> امور عمومي->جلسات توجيهي مركز آموزش هاي غير حضوري مراجعه فرماييد.

عضویت در خبرنامه