مرکز آموزشهای غیر حضوری

فناوری: الف (79) جایگزینی پرسش‌وپاسخ برخط به‌جای پاسخگویی تلفنی، در امور فنی

شناسه خبر : 122199

1401/02/11

تعداد بازدید : 142

قابل توجه طلاب گرامی:

به حول و قوه الهی، با توجه به راه‌اندازی امکان پرسش و پاسخ برخط در «امور فنی»، طلاب محترم می‌توانند سؤالات فنی خود را به صورت برخط از ساعت 11 الی 12 روزهای کاری هفته، با کارشناس فنی در میان بگذارند.

آدرس: سامانه آموزش مجازی > صفحه خانگی > بخش دروس من > پرسش‌وپاسخ برخط فنی  

لازم به ذکر است با فعال‌سازی این طرح، از تاریخ 1401/2/11 برقراری تماس تلفنی با واحد فنی میسر نمی‌باشد. لذا خواهشمند است در زمینه درخواست‌های مرتبط با امور فنی، از هرگونه تماس با شماره سایر‌ همکاران مرکز آموزش‌های غیرحضوری، اجتناب فرمایید.

هم‌چنین امکان طرح سؤالات در گروه فنی کوثرنت نیز همانند گذشته برقرار است؛ اما توصیه می‌شود با توجه به مزایای پاسخگویی برخط، در ساعت مقرر به سامانه مراجعه نموده و پاسخ سؤال خود را دریافت نمایید.

خاطرنشان می‌گردد این طرح به صورت آزمایشی در پاسخ به سؤالات فنی طلاب محترم اجرا شده است که پس از ارزیابی میزان موفقیت، در سایر بخش‌های پاسخگویی نیز اعمال خواهد گردید.

از جمله مزایای پاسخگویی برخط می‌توان موارد ذیل را برشمرد:

کاهش مدت زمان پاسخگویی به سؤالات فردی ـ کوتاه نمودن زمان انتظار پاسخگویی برای طلاب ـ پاسخ متمرکز به سؤالات تکراری ـ افزایش راندمان همکار پاسخگو ـ تسلط تدریجی پاسخگو به عرصه‌های مختلف تحصیلی و فنی ـ امکان گزارش‌گیری و رصد پاسخگویی‌ها ـ مراجعه مداوم طلاب محترم به سامانه مرکز و آگاهی از اخبار و اطلاعیه‌ها.