پاسخگویی برخط و تلفنی

شناسه نوشته : 9383

1401/05/13

تعداد بازدید : 56918

پاسخگویی برخط و تلفنی

قابل توجه طلاب محترم مرکز آموزش‌های غیرحضوری:

از ابتدای شهریور 1401 پاسخگویی تلفنی در امور آموزشی، تولید محتوا و فنی، امکان‌پذیر نیست و طلاب می‌توانند سؤالات و درخواست‌های خود را به‌صورت برخط یا در گروه‌های کوثرنت مطرح نمایند.

در این زمینه به نکات ذیل توجه فرمایید:

الف) اجرای موفق این طرح در پاسخگویی به سؤالات «فنی» طلاب، زمینه مناسبی فراهم نمود تا از ابتدای شهریورماه، مرحله دوم طرح پاسخگویی برخط در امور مرتبط با «معاونت آموزش» (شامل: برنامه‌ریزی و خدمات آموزشی، امتحانات و کلاس‌های رفع اشکال) و «معاونت تولید محتوا» نیز اجرا شود.
ب) علاوه بر پاسخگویی برخط، همانند گذشته، امکان ارسال پیام از طریق گروه‌های کوثرنت در طول ساعات شبانه‌روز وجود دارد.
ج) برنامه‌ریزی اولیه به‌منظور اجرای این طرح در معاونت پژوهش نیز انجام شده است که پس از تصویب و فراهم‌شدن شرایط لازم به اطلاع طلاب گرامی خواهد رسید.
د) با فعال‌سازی این طرح، از تاریخ 01/06/1401 برقراری تماس تلفنی با معاونت آموزش، معاونت تولید محتوا و اداره فناوری میسر نمی‌باشد. لذا خواهشمند است در زمینه درخواست‌های مرتبط با امور آموزشی، تولید محتوا و فنی، از هرگونه تماس با شماره تلفن‌های مرکز آموزش‌های غیرحضوری، اجتناب فرمایید.

ه) جدول زمانی پاسخ‌گویی برخط و تلفنی: